Thursday 26 July 2012

Waist Nipper

AsSalam..
hye uols yang gojes & hebat..

today mak nak share 1 part lagi pasal Premium Beautiful.. iaitu Waist Nipper a.k.a bengkung!


let's start..
mempunyai 7 keping tetulang pintar untuk memberikan sokongan pada pinggang yang selesa serta menegakkan tulang belakang & postur badan

reka bentuk badan yang unik, memindahkan lelemak dari pinggang ke dada & punggung dengan sewajarnya, so that dapat membentuk badan seimbang yang sempurna & baik.. pheeeewittt!!

benang atau tetali yang diimport dari Jepun membolehkan pembentukkan pinggang yang indah.. uiiiii!! pinggang kerengga tu noxx!!

potongan yang fleksibel mewujudkan bentuk badan yang sempurna bagi setiap individu.. mmm.. tak taw nak kata apa dah bile da dapat bentuk badan sempurna kannn.. pakai la baju apa pown, sume akan nampak cantik terletak.. owhh!! indah nya!! ahaksss!!

tiga cangkuk yang memberikan fleksibeliti yang selesa & selamat.. so, uols boleh laraskan mengikut kesesuaian badan uols noxx!! that's why la mak cakap ianya sangat selesa..

siap ade tali lagi noxx kat belakang waist nipper ni.. ini ialah untuk mengemaskan dan merampingkan pinggang.. cara penggunaan nye cukup mudah, just tarik nafas before tarik tali tu.. weeewittt!! badan yang flabby terus jadi ramping.. syok wooo~~

uolsss.. perut uols yang agak-agak 'ke depan' tu kan akan jadi kemas & rata noxx!! tak caya.. cepat contact mak, baru bagi uols try percuma ja.. :)
&, jangan lupa taw noxx, bahagian ini juga paling banyak mendapat suntikan F.I.R.. lupa da F.I.R tu ape erk??.. uols tengok la kat link ni yaa.. hihiiii..


perhiasan diamond butterfly menonjolkan lagi keunggulan produk Premium Beautiful..

haaa.. nampak tak?? ni mak kopipes daripada blog Premium Beautiful lady jugak.. itu adalah manfaat & kebaikan yang diperolehi melalui pemakaian waist nipper.. uols tak caya lagi ke noxx??
nahhh.. tengok yang ni plak..
selain daripada SUPERBRAND.. taw tak ape tu superbrand?? takpe mak tolong uols revised kan
ianya jugak telah mendapat beberapa pengiktirafan daripada pakar sakit tulang belakang antarabangsa..
alaaaa.. kan mak da story mory kan kat uols dalam entry ni

cute kan Nora Danish ni.. body pown cantik.. raxia nya.. ape lagi Premium Beautiful la.. uols tak tingin ke noxx nak bercantik-cantikkan di pagi raya ni?? uiiii.. bakal mak-pak mertua tengok.. aduiii!! bangga noo bakal menantu anggun & menawan.. aishhhhh!!






No comments:

Post a Comment